Skip to main content

Filter

Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?

W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
12 marca, 2024

Taxes in promotional campaigns organized in Poland

Are you thinking of running a prize giveaway in Poland? If so, you need to…
26 stycznia, 2024

Czy można zorganizować loterię z e-bookami?

Branża marketingowa silnie podąża za rozwojem nowych trendów i z roku na rok coraz bardziej…
4 stycznia, 2024

Loteria bez zezwolenia – czyli słów kilka o loterii fantowej

Zacznijmy od rzeczy najistotniejszej: loteria fantowa to – w pewnym uproszczeniu – loteria charytatywna. Realizowana…
2 listopada, 2023

Jak przeprowadzić losowanie – losowanie ręczne vs. urządzenie losujące

Pisaliśmy już na blogu o tym, jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej (więcej na…
19 października, 2023

Czy sprzedaż premiowa z ograniczoną pulą nagród jest loterią?

To pytanie wraca do nas jak bumerang – co jakiś czas i w różnych okolicznościach.…
5 października, 2023

Jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy chcieliby zorganizować loterię. Informują, że już nawet wybrali…
14 września, 2023

Wycieczki jako nagrody w akcjach promocyjnych – co powinieneś wiedzieć jako organizator akcji?

Wycieczka w tropiki z kolegami z pracy? Brzmi nad wyraz dobrze! Organizatorzy akcji promocyjnych (zwłaszcza skierowanych…
8 września, 2023

Nagrody w akcjach promocyjnych – jak prawidłowo je wydawać i rozliczać?

Przy organizowaniu akcji promocyjnej trzeba zadbać o naprawdę wiele obszarów. Droga od pomysłu do realizacji…
30 sierpnia, 2023

Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.

Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg…
6 grudnia, 2020

Akcje promocyjne B2B – jakie są ich rodzaje i jak rozliczać podatki od nagród

Zdecydowana większość akcji promocyjnych, o których słyszymy w mediach skierowana jest do konsumentów. Co wcale nie…
5 października, 2020

Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć

Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…
2 czerwca, 2020

Co nowego w przepisach dotyczących loterii?

Zarówno marketerów, jak i osoby odpowiedzialne za organizację i nadzorowanie loterii promocyjnych powinien zainteresować fakt,…
1 kwietnia, 2019

Losowanie nagród bez zezwolenia – czy coś za to grozi?

Loterie to bardzo atrakcyjny rodzaj akcji marketingowej. Zazwyczaj łatwo do nich przystąpić, a wybór laureatów…
29 sierpnia, 2016

Nie tylko losowanie może spowodować uznanie promocji/konkursu za loterię

„Skoro nie ma losowania, to nie ma loterii” – z takim założeniem spotykam się niekiedy…
29 marca, 2016

Loteria promocyjna a audioteksowa – gdzie w praktyce jest granica

Nie tak dawno temu wspierając jednego z Naszych klientów przy organizacji loterii spotkaliśmy się z…
26 marca, 2014

Kwalifikacja do nagrody w loterii nie oznacza stania się jej właścicielem

Samo powiadomienie laureata o zakwalifikowaniu go do wygranej w loterii nie powoduje, że nagroda przechodzi…
14 października, 2013

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?