Skip to main content

Filter

Co może sprzedawca, gdy klient nie odbiera paczki?

Nieodebrana przesyłka to zmora każdego sprzedawcy internetowego. Cierpią na tym szczególnie małe biznesy, dla których…
22 kwietnia, 2024

Błędna cena produktu – jakie są skutki dla sprzedającego?

Sklepy internetowe dzielą się na te, w których już wystąpił błąd w cenie i na…
1 marca, 2024

Zwrot e-booka – jak się przed nim zabezpieczyć?

Jeśli jesteś twórcą treści cyfrowych, to na pewno nie raz zastanawiałeś się jak się zabezpieczyć…
22 lutego, 2024

Jakie zmiany w marketingu wprowadzi Akt o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act)? Wszystkie kluczowe kwestie, o których musi wiedzieć każdy marketer.

Za nieco ponad miesiąc prawo regulujące przestrzeń internetową w Unii Europejskiej przejdzie dużą zmianę. 17…
11 stycznia, 2024

Jak zoptymalizować formularze w e-commerce?

Czasami mam wrażenie, że w sieci zapanowała inwazja checkboxów. To dobrze, że coraz więcej przedsiębiorców…
21 września, 2023

Rękojmia i gwarancja konsumencka – co się zmieni i dla kogo

Tegoroczna wiosna przyniesie wiele zmian prawnych, które zainteresują zarówno klientów, jak i sprzedawców. O części z…
14 marca, 2022

Dyrektywa Omnibus – jakich błędów się wystrzegać, gdy umożliwiamy dodawanie opinii (cz. 3)

To już ostatni wpis dot. Dyrektywy Omnibus, choć nie wykluczam, że treści będą aktualizowane wraz…
2 lutego, 2022

Dyrektywa Omnibus – o zmianach, które czekają internetowe platformy handlowe (cz. 2)

Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sieci? Myślę, że większość czytających odpowie twierdząco. Nie ma w…
2 listopada, 2021

Dyrektywa Omnibus – zmiany w informowaniu o promocjach cenowych (część I)

„Dyrektywa Omnibus” brzmi prawie jak zaklęcie. Nic bardziej mylnego. To unijny akt prawny, który wprowadza…
22 października, 2021

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?